Search This Blog

Thursday, September 24, 2009

Jordan's departure /Départ de Jordanie


After a year in Jordan time has come to leave. I hope my input will have brought the team an other view about pastry. From my side I will remember most people were kind and generous (with a special award to Aboud, Suleiman, Khefa) also I take in my luggages some good oriental pastries recipes and also would like to invite people to discover the wonderfull work done by the Jordan River Foundation http://www.jordanriver.jo/

Apres un an passé en Jordanie, le temps est venu de partir: J'espére que ma contribution aura aidé l'équipe a avoir une autre vision de la patisserie. Pour ma part je me rapellerai des gens etant en grande majorité gentils et généreux ( avec une mention spécial pour Aboud, Suleiman, Khefa) J'emporte aussi dans mes bagages quelques recettes de patisseries orientales et je tiens aussi a inviter chacun a découvrir le travail merveilleux de la fondation Jordan River http://www.jordanriver.jo/

No comments: